Frågan är ju, har blondiner verkligen roligare?

Har gått och blivit mörkhårig. Och fick väldigt mycket bra komplemanger för det, många tyckte det var jätte fint och att jag passade jätte bra. Sen fick jag höra "men du kommer ju inte ha lika roligt längre nu ju". Först förstod jag inte vad personen menade, sen kom jag på, juste "blondiner har roligare".

Fast jag tycker inte det. För jag har alltid kul, blondin som brunett. Jag undrar verkligen vad de uttrycket kommer ifrån. Det kanske därför så många små tjejer färgar blont, ihopp om att dem kommer ha det en aning roligare? haha. Nee jag vet inte, men det känns ju faktiskt helt ologiskt. Man har det ju inte roligare än vad man gör det. Oavsett om du är blond, brunett, tjock, smal, lång eller kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0