Frukost choklad.

Jag tror inte att det bara är jag som ibland sparar lite godis till morgonen för att ha det till frukost? Ibland känns det faktiskt jätte gott att äta choklad, eller godis till frukost. Chips kan faktiskt också funka. Inte för att det är världens bästa frukost och man blir ju inte direkt mätt, men ibland känns det lite bra. Speciellt när man äter choklad, man blir glad i kroppen då. (Eller jag blir det i alla fall :$ haha).

Är ledig idag, har ingen att vara med för alla jobbar eftersom det är onsdag. Och det sugiga med det här är att det här är min enda lediga dag den här veckan. För i morgon är det kurs(sista gången dock), sen blir det jobb fredag-söndag. Får göra det bästa av situationen, jobbar åtminstonde med roliga människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0