Ibland måste man bara tagga till.

Är helt sjukt trött. Somnade för sent, i tro om att jag skulle få sova ordentligt idag men så vart det inte. Vart istället väckt före 7 och har fått vara vaken sen dess i princip. Men det gäller att bara tagga till. Eller som jag ahr något val, jag måste ju tagga till eftersom jag ska dra till jobbet om en timma typ.

Ibland måste man bara helt enkelt tagga till, oavsett om man vill inte och oavsett vad det gäller. Får ta tjuren i hornen och bara göra det. För oftast när man har gjort allt som man inte riktigt orkar och egentligen inte vill så känns det ju faktiskt rätt så bra. Oavsett vad det än gäller.. eller det tycker åminstonde jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0