Jag undrar verkligen.

Har ni sett serien Days of our lifes? Ni vet den som går på trean och har gått i tusen år? Jag tycker det är så kul att kolla, för kollar du en gång och sen kollar igen om ett halv år så handlar det i princip om samma saker. Jag fattar inte hur folk som verkligen följer serien orkar med att det är så himmla långsamt.

Och en fråga, varför måste han John Black alltid göra så där med ögonbrynet? (ni som har sett vet vad jag menar). Det ser så himmla fake och hur töntigt ut som helst. Jag menar, ingen normal människa hade gjort så. I för sig så står ingen normal människa och smider planer i sin ensamhet och pratar högt och höjer sådär på ögonbrynet heller.. töntigt, töntigt, töntigt! haha.

Btw, undrar om han själv tycker att han ser bra ut när han gör sådär? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0