Jobbigt att vakna så här..

Har ingen aning om varför, men jag vaknade med riktigt dåligt humör. Var jätte irriterad, vart irriterad på allt i hemmet, vart irriterad på mig själv som råkade tappa mobilen i golvet för 100000 gången den här veckan. Jag hoppas att det här släpper under dagen, det är ju inte direkt det roligaste att gå runt och vara irriterad.. helt utan anledning desutom. Kanske har vaknat på "fel sida av sängen" som man brukar säga.. haha.

Jag har egentligen ingen lust alls att jobba helg, skulle mycket hellre gjort något annat. Som typ umgås med mina vänner, gått på bio, vart med syrrans son.. men inte då jag måste jobba. Förut gillade jag det här med varannan helg men nu har jag börjat tycka att det suger, men det kan vara för att mitt schema är så konstigt. Den här jobbhelgen är verkligen jobb helg, för det finns ingen tid till att göra något annat förens i morron klockan halv tre. Riktigt drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0