Lite musik får mig nog på bättre humör.

Blev väckt i morse. Av alla i familjen. Förstår inte hur dem lyckades. Mamma kom och pratade med mig, min systerson gick och sjöng (sov här för dem renoverar hos syrran), pappa som jag tror har blivit döv hade på tvn väldigt för högt, och syrran som kommer hit och går in i mitt rum för att låna datan. All dess väckning är inget annat än lika med lite halv dåligt humör. Och jag som redan är trött, undra hur det här kommer sluta? haha.

Så därför lyssnar jag på lite bra musik istället. Det om något borde göra mig på bättre humör, så får se om det funkar lagom till jag ska gå till mitt jobb. Fast jag borde egentligen vara glad, för jag jobbar bara idag och har kurs i morron, sen är jag ledig tills på söndag. I för sig, två lediga dagar bara, men det är så skönt att vara ledig. Hoppas på att dagen går snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0