Mitt botemedel till tristess.

Det finns många botemedel till tristess, men en av mina absolut favoriter är faktiskt att äta. Som jag har sagt tidigare så är jag en väldigt hungrig flicka av mig och tycker väldigt mycket om att äta. Då menar jag verkligen VÄLDIGT mycket om att äta. Så oftast när jag har tråkigt, så äter jag faktiskt.

 Lagar mat, bakar eller hittar något hemma bra och äter. Och jag är ju medveten om att det inte riktigt kan funka i längden för jag kommer ju förmodligen se ut som ett hus till slut, men i alla fall. Det känns lite mindre tråkigt att ha tråkigt om man äter något. Äta något och lyssna på skön musik. Då har man inte lika tråkigt längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0