"Nu är det fredagsmys hoppas inte föräldrarna dör".

Varje fredag när jag träffar Pia så sjunger hon alltid på fredagsmys låten, vilket självklart fastnar i huvet. Så dår går jag själv runt sen och sjunger fredaaagsmyyyyys. Fast av någon anledning så råkar jag alltid sjunga lite fel, så istället för att sjunga"Nu är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör", så råkar jag verkligen alltid helt omedvetet sjunga "nu är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna dör". haha. Ibland är jag lite off faktiskt.


Sen har jag faktiskt också tänkt på en sak med fredagsmys. Varför just fredag? Alla kan inte ha fredagsmys, många jobbar helger och fredagar och hinner inte mysa. Som jag ibland. Tycker varje dag mys är mycket bättre. Kanske inte så nyttigt, men vafan.. vi lever bara en gång, det är ju mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0