Skönt det vore att gå i ide.

Tänk va skönt de hade vart att gå i ide i några månader. Helst dem kalla månaderna. Med ide mena jag att du behöver inte jobba, du ska bara ta det lungt och ska helst egentligen inte gå ut med tanke på hur kallt det är. Det hade faktiskt varit jätte skönt, men det hade nog aldrig fungerat.. haha.

Idag är jag åtminstonde utvilad, usch va trött jag var igår. Men jag tog det lungt med Pia och Anna och kollade på film och tjockade oss. Lagom lördag liksom. Vi såg Kick-ass. Den var faktiskt rätt så bra. Handlar om en tönt som blir superhjälte. Se den!

Nu blir det frukost och en stor kopp kaffe så jag ska kunna orka gå att jobba senare. Men det går nog bra, måste bara ta mig dit.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0