Söndagar= Deppdagar, trots rolig helg.

I fredags vart det som sagt shopping med Pia. Jag tror mitt shopping beroende har smittat av sig en aning på Pia. Det är nog lite farligt att shoppa med mig, för jag bara tar och tar och tänker inte på vad saker kostar. (vilket jag nog egentligen borde). Och det här har smittat av sig till Pia, för jag säger ju åt henne och köpa allt som är snyggt på henne. Lite farligt det här.. haha.

Sen vart det vin, väldigt mycket vin vill jag påpeka. Med tanke på att jag och Pia fick något ryck och ville köpa flera småflaskor för vi skulle ha vin provning tyckte vi. Plus en varsin vanlig flaska med vin. Det roliga var att vi alla hade tänkt att bara dricka lite grann. ( så ska man aldrig säga, det är då du blir jätte full). Men det vart ju inte så, vi drog ut och ja... fortsatte att bara dricka som om det inte fanns någon morgondag haha. Men kul hade vi!

Så igår vart det en lugn sova ta det lungt dag för mig. Orkade inte göra så mycket alls. Var inte så jätte bakis, men var så trött så orkade inte göra något. Vart inte pigg förens runt 8 tiden. Då övervägde jag till och med om man bara skulle tagga till och gå ut, bara för att de va lördag haha. Men det vart att ligga på soffan och kolla på en dokumentär istället, vuxenpoäng? Ja tack. :)

Så jag har ju faktiskt haft en jätte bra helg, men nu är det söndag och det regnar. Man blir ju en aning deppig av de här vädret, och plus att det är söndag. För söndagar i sig är ju redan tillräckligt deppiga som dem är. Varför? För det är dagen före måndag.. haha. Det säger nog allt. Jag får försöka trotsa deppdagen och inbilla mig att det fortfarande är lördag eller något och hitta på något ist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0