Förskylning från helvete.

I söndags morse var jag frisk, måndags eftermiddag var jag döds sjuk typ. Men nu hoppas jag på att febern är över, för det är ju den som är jobbigast. Speciellt när man sover, man drömmer så konstigt. I natt har jag drömt att jag har sprungit i trappor.. alltså hela natten. Hela drömmen bestod av att springa i trappor..haha. Undra vad det betyder egentligen?

Nu ska jag dricka mitt kaffe o ta en alvedon och två och sätta på en film. För det är ju så man gör när man är sjuk. Man ligger på soffan och kollar på film hela dagen. Det är ju nästan lag på det.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

är du frisk ännu din stackare?

2010-09-12 @ 15:50:39
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0