"Hej jag tycker synd om mig själv" - Inlägg.

Usch med all stress som pågår runt om kring. Eller de mesta är på jobbet då men i alla fall. Stress som stress. Så har jag lyckats ännu en gång att bli förskyld. Känns som jag blir förskyld hela tiden, vilket är jätte jobbigt. Men det är inte så konstigt. Såg ett program om stress, och när du stressar mycket så funkar inte immunförsvaret som det ska och man blir mer mottaglig. Så med andra ord, du kan nysa brevid mig och jag blir sjuk direkt..

Det som suger mest är att jag är sjuk på min lediga dag. (en ledig dag av sju, illa!). Och det som suger ännu mer är att allt jag kan tänka på är att shoppa. Är så sjukt galet shopping sugen att det finns inte. Har bara sån stor lust att ignorera febern och kasta på mig kläderna och dra och shoppa.. men då blir jag nog never frisk.. =/

Men får göra det bästa av situationen. Ligga i sängen, dricka flera liter juice och kolla på massa filmer och bara ta det lungt. Har också hört, är du sjuk så får du äta godis. Då blir det lite roligare att vara sjuk. Det endas som fattas just nu är ju godis sen är jag all set! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0