I väntan på ICA.

Jag har aldrig tyckt att ica öppnar sent, men just nu när jag är törstig och bara vill få det överstökat så tycker jag faktiskt att dem öppnar sent. Måste vänta tills hela klockan 9. Och det känns som en helt evighet när jag bara vill köpa min jucie och gå och lägga mig på soffan under täcket. Tur att jag har vakna med the voice att kolla på åtminstonde..

Egentligen var tanken att jag skulle på kurs idag, men så vart det inte. Feber och hosta är inge bra och ha när man ska på kurs. Så det vart en ledig sovar och bli frisk dag så jag kan gå och jobba i morgon och resten av helgen istället. Så idag blir det jucie (precis som igår), te med honung och så ska jag försöka hitta någon huskur som kanske kan hjälpa mig. Får hoppas!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0