I was a birthday kid.

Då är jag ännu ett år äldre. Fyllde nämligen 21 i onsdags. Eller rättare sagt, jag och syrran fyllde 21 i onsdags. Det var en mysig dag med kul presenter och god tårta. Gladast vart jag nog för min rosa träningscykel som jag fick av mamma och pappa. (Vadå hinta om att man e tjock? hah).. Men vart väldigt glad eftersom jag hade önskat mig den.

Från syrran och hennes kille fick jag brödrost, kaffebryggare och vatten kokare. Det vart jag också väldigt glad för. Vill få så mycket sånna saker som möjligt så jag i princip är all set dagen när jag väl får lägenhet. Sen fick jag också ett väldigt gulligt smycke från mamams kompis. Så det var en riktigt bra födelsedag med andra ord.

Idag blir det att träna lite, sen ska jag dra och shoppa en sväng med Pia. Känns som vi ska flänga runt massor, men det är bara för att vi ska till två olika ställen. Men det blir bra. En mys shopping dag med Pia tackar jag inte nej till ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0