Idag ska man få rösta då.. :)

Idag ska jag få rösta för första gången. Det ska bli kul faktiskt, och jag vet exakt vad jag kommer att rösta på, dem rödgröna. Det känns som det rätta alternativet för mig. Jag hoppas bara på att SD inte kommer in i riksdan, vilket dem förmodligen kommer göra. Usch dem är inte helt okey dem där asso. Förstår inte hur folk tänker när dem röstar på dem.. tyvärr.

Men det ska bli spännande och se hur det blir. Synd bara att jag ska spendera hela kvällen på jobbet. Får se till att ha på TVn där helt enkelt. Känns som jag kommer flänga runt över allt hela dagen. Rösta, leta present och sen jobba.







Kommentarer
Postat av: bitterfittan

nä man undrar ju... dumma svenskar.

2010-09-20 @ 15:02:32
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0