I'm back, och bjuder på en bild för ovanlighetens skull.. haha!

Har varit helt off i flera dagar. Har knappt ens suttit vid datan. Har varit upptagen med att vara sjuk, jobbat och kollat på massa filmer. Men nu mår jag nästan bra igen, bara lite hosta kvar. Men de överlever man ju alltid. Man dör ju inte direkt av en liten förskylning.. haha.

Idag blir det jobb, vilket känns så himmla opeppt med tanke på regnet. Har inte ens lust att kolla ut genom fönstret för det bara öser ner. Det är nu det börjar kännas lite dumt att jag i princip endast äger tygskor. Kommer bli genomblöt oavsett vilka skor jag än väljer att ha på mig när jag går till jobbet sen. Man borde ha ett par fina gummistövlar. Då hade fötterna blivit glada åtminstonde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0