Måndag... igen..

Usch vad jag tycker lediga helger går så fort. De börjar med fredag, sen är det helt plötsligt utan förvarning måndag igen. Hur kan de gå så snabbt? Jobb helger går inte alls så här fort förbi. Vore ju skönare om de vore så. Men har haft en riktigt mysig helg.

Började fredagen med att dricka ett glas vin med Matilda. ( Eller ett och ett, typ 4). Vi satt som sagt bara och tog de lungt och drack lite, snackade skit och lyssnade på musik. Väldigt trevligt! Och i lördags så firade vi mig och syrran. Hade faktiskt jätte kul, hoppas att mina vänner hade lika kul.

Och igår var jag trött, så det vart en riktigt lugn och långsam dag som spenderades i sängen med chips och cola. Hade nog kanske lite ont i håret trots allt, fast jag egentligen bara kände mig mest trött. Tycker att man sover så konstigt när man har druckit. Oavsett hur länge du än sover så tycker jag att det känns som man bara har sovit i en kvart typ.. haha. Man somnar djupt men man sover inte på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0