Min sockersöta rosa knas dröm.

Som jag har sovit länge. Tanken var egentligen att jag skulle försöka hålla mig vaken länge och sova länge i nupå dagen eftersom jag ska jobba natt idag. Men, så vart detju inte direkt. Trött som jag var somnade jag runt halv tolv och vaknade för ett litet tag sen. Men vad ska man göra? Jag sov riktigt bra i alla fall.

Jag tror jag har drömt något pluttinuttigt. Jag är inte säker på hela drömmen men den va söt i alla fall. Jag var kär (i vem har jag ingen aning om, kär var jag i alla fall), fick kärleks brev. Och överallt var det rosa moln, och hjärtan. Ni vet ungefär som när man överdriver att någon är kär i tecknade serier, så såg det ut i min dröm. Och jag gick bara runt med mina kärleksbrev och läste dem överallt och var high on love.

Konstigt man drömmer ibland. Jag önskar att jag var drömtydare och kunde tyda alla mina knasiga drömmar. Det hade ju varit kul att veta vad det betyder.. haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0