Powernap är en riktigt bra sak.

Sitter här halv nyvaken (igen) och dricker min energidryck och en loka. Det känns lagom nyttigt och bra. Det var riktigt skönt att ta en liten powernap, nu hoppas jag på att jag kommer lyckas hålla mig vaken hela jobb natten sen. Men det brukar inte vara för svårt, bara när klockan bärjar närmar sig 4. Herregud, hela kroppen säger typ åt dig att du ska sluta vara dum och gå och lägga dig istället. Förutom det så är resten av alla timmarna helt okey.

Och i värsta fall så får jag bara fortsätta att hälla i mig kaffe under natten. Har till och med köpt frukt att ha med mig så jag får något att äta. För det är inge kul att vara trött och hungrig. Då känner man sig bara extra trött. Men det kommer nog gå bra, det är tur att jag är natt människa.. haha.


Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-09-01 @ 16:54:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0