Tröttaste dagen på länge.

Igår gjorde jag i princip ingenting vettigt alls. Eller det enda vettiga jag gjorde var att hjälpa pappa att packa lite eftersom han snart ska flytta. Annars vart det soffan i princip hela dagen. Usch får nästan lite ångest över att jag inte gjorde någonting vettigt alls på min lediga dag, men jag var så himmla trött. Trött och allmänt irriterad på allt och alla.. varför vet jag inte. Dålig dag helt enkelt. Och trött dag. Sov på eftermiddagen, sen låg jag bara på soffan tills jag gick och la mig..


Men idag är jag på en aning bättre humör, även fast jag ska jobba. Ibland önskar jag verkligen att jag hade ett vanligt "8-5"jobb. Det hade varit så skönt att vara ledig alla kvällar och helger, men det funkar ju inte riktigt så på mitt jobb tyvärr haha. Vi får bara hoppas på en lugn dag. Vill helst att hela helgen bara ska vara över nu. =/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0