fina vädret.

Blir så himmla glad av vädret, känner mig inte ens de minsta trött. Känner mig till och med pepp på att jobba hela helgen. Tror det är pga. det fina v'dret, annars hade jag nog inte varit lika pepp. För även om man bara är inomhus så går tiden snabbare och man blir hundra gånger gladare av att bara se solen.

Men det känns som jag har mycket att göra under helgen. Jobbar 16-21 idag, sen blir det hem och käka middag eftersom syrrans kille fyller 25 imorron. Imorron blir det jobb 12-21 och där efter fest hos syrran för att fira hennes kille, och på söndag blir det ännu ett kvälls pass. Men det funkar jätte bra för mig. Kan göra det jag vill och ha lite sovmorgon iaf.

Tycker att helgerna (och veckorna för den delen) går jätte fort. Det var precis helg och nu är det redan fredag igen. Inte för att jag klagar på att tiden går fort, blir bara glad. Ju fortare tiden går desto fortare blir det 1 juni och jag får flytta och ha semester i en hel månad typ. Ska bli jätte skönt att ha semester, med tanke på att jag inte har haft det på tre år. Men nu när jag äntligen har fast tjänst så kan jag unna mig lite semester, välbehövd semester för den delen..haha.

 
Lite fredagsmys musik :) Älskar den här låten kan lyssna på den om och om och om igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0