"find a penny, pick it up. And all day you will have good luck".

Det fina citatet vaknade jag med i huvet idag. Ingen aning om varför. Med tanke på att jag inte alls hade med det i min dröm. Min dröm btw, var ju också väldigt konstig. Vi skulle fira midsommar på Åland i Annas stuga. Saken var bara den att vi åkte motorbåt (en sån vanlig liten), MEN vi kallade den för lyxbåt av någon anledning. (tror vi inte vet vad lyx är..haha). Och det var vinter när vi åkte men det var inte kallt ute trots att det var typ istid. Men när vi kom fram då sken solen som bara den, det fanns jordgubbar i mängder plus ungefär ett systembolag med alkohol till oss.

Och det roliga är att Anna hade äntligen en ny mobil. Eller en och en, hon hade nu 7 mobiler att hålla koll på under kvällen. Och det vart inte lätt för stackars Anna. Hon tappade bort tre av dem, och till slut så hade hon bara en mobil kvar och det var den hon hade från början.

Asso herregud vad konstiga drömmar man kan drömma ibland egentligen. Förstår egentligen inte vart det här kom ifrån, med tanke på att "drömmar ska spegla det som har hänt under dagen". Jag har inte sett is, inga mobiler, ingen alkohol, har inte åkt båt, har inte träffat Anna eller firat midsommar.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0