ibland glömmer jag bort det här.

Har varit fullt upptagen mina vänner. Jag är helt upptagen i allt som har med flytt och köpa saker att göra. Det är inte så långt kvar nu tills jag (vi) flyttar, och har i princip bara alla de stora sakerna kvar att köpa. Så som soffa, bokhyllor osv..osv.. Men det ska bli kul! Just nu ör hela rummet fylld av kartonger och lite annat, men det är okej att leva så ett tag. Får ju åtminstonde plats att vara i sängen och sitta vid datan så det är ju tur det..

Idag blir det jobb (som vanligt). Känner mig lagom pepp på att gå och jobba. Men det kan ju vara för att jag sitter o myser i sängen med en kopp kaffe också haha. Det och att jag har varit ledig i tre dagar. Tror ni att jag har tagit det lungt och är utvilad? Nej. Är man ledig då ska man hitta på saker. Ta det lungt det kan man göra efter jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0