Mer mys i solen!

Känns som jag har myst i solen hela eftermiddagen, men det var nog snarare 1-2 timmar. Och gud va skönt det var att sitta ute! Det vart ifs lite (väldigt lite) kallt då och då när det blåste, men man ska inte klaga för nu är ju solen och våren och allt det där äntligen här. Och allt jag kunde tänka på idag var att jag verkligen vill grilla haha.
Vart så himmla sugen på att grilla hela dagen, ska nog övertala mamma och co att vi ska grilla i morron.

Imorron blir det ett lagom jobb pass, och sen förhoppningsvis mer mys i solen och förhoppningsvist grillning. (OM jag lyckas övertala på rätt sätt vill säga..haha). Men det blir nog härligt. Hoppas verkligen att den här veckan går fort. Men jobb dagar brukar ha en tendens att gå super fort. Vi får väl hoppas på det, och att det blir en väldigt lugn och skön vecka utan massa stress, för stress ogillas starkt nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0