Musik och solsken gör mig till en väldigt glad tjej.

Gud va det är härligt ute, vill bara vara ute! Tyvärr så är jag väldigt sällskaps sjuk av mig och kan inte bara gå en promenad så där ensam. Men tog en prommis med hunden iaf. Vet inte vem av oss som var gladare för det fina vädret, för han skuttade runt bara och var helt crazy.

I väntan på sällskap så städar jag ihjäl lägenheten, har till och med skurat golven och spisen så nu kommer mamma bli glad på mig. Lagar också lite mat (hungriga tjejen). Jag hoppas bara att syrran och hennes son inte kommer och stökar ner nu när det är skinande rent överallt. Det är så rent att jag nästan inte ville laga mat och riskera att stöka ner.. haha.

Tror en liten städkärring har kommit fram inom mig, men det är ju bra lagom till flytt och allt. Tycker inte alls om att det är stökigt, tycker till och med att det kan vara lite jobbigt när det ligger kläder på golvet nu för tiden. Ingen aning om vart detta ryck har kommit ifrån..kanske börjar bli vuxen helt enkelt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0