Skönt med söndag, faktiskt.

Helgen kom och den gick lika fort som den kom. Tycker alltid att helgerna går en aning forttare än vardagarna av någon anledning. Men det kan ju bero på att jag har hållt mig galet sysselsatt den här helgen. SOm sagt, middag i fredags efter jobbet. Igår vart det jobb och sen fest hos syrran, och tiden bara flög i väg. Hela morgonen idag bara försvann och helt plötsligt är klockan snart två.

Förstår inte varföt tiden går så mycket fortare på våren och sommaren, vet ni varför? Imorgon är jag ledig, ska faktiskt bli skönt att ha en lugn dag innan man jobbar fyra dagar igen. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt i morgon. Egentligen vill jag åka och köpa mer saker till lägenheten, men får nog vänta tills jag får lön och sällskap..haha. Lägger in en liten låt som jag har lyssnat på repeat hela morgonen innan jag går. ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0