Att matcha ihjäl allting..

Det bor en tjej i huset mittemot mitt som verkligen matchar ihjäl allt som sätter på sig. Har hon rosa, då är hela hon rosa typ. Från skor, till väska, till ögonskugga till hårgrejer. Är hon blå så ser hon ut som en smurf. Idag hade hon matchat med leopard. Det såg riktigt kul ut. Såg ut som om hon skulle gå på maskerad typ. Jag undrar hur det ser ut i hennes hem om hon ser ut sådär.. hade varit riktigt kul om hon matchar ihäl allt i hemmet också.

Okej att matcha, det ska man ju göra. Men det finns en gräns. Bara för att jag har röda naglar betyder inte det att jag ska ha röda skor, röd tröja, rött smink... osv osv. Men det är riktigt kul att se henne matchandes varje dag..För nydag = ny outfit = nya färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0