Dan före dan..före...

Nu är det inte långt kvar till jul. Måste säga att den här månaden har gått riktigt fort, nästan lite för fort. Börjar faktiskt få lite julstämmning, men tror att snön har mycket med det o göra. I helgen blev nästan alla julklappar inköpta, skönt faktiskt. Till min kille och pappa ska jag köpa på fredag, får redan ont i magen för att jag ska ut och köpa julklappar då. Som tur är, så vet jag redan vad jag ska ha.

Tre dagar kvar av jobb, var av två är korta dagar sen har jag en liten mini semester. Ska bli hur skönt som helst, även fast det är mycket att stå i. Är ledig från onsdag 12.30 till söndag klockan 14. Ska åtminstonde ha lite sovmorgon någon av dagarna,för det tycker jag att jag ska få..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0