Ska ut i kaoset!

Är redan stressad. Det  känns ju jätte jobbigt att åka och köpa julklappar nu. Eller inte nu nu, men om två timmar. Får hoppas att alla andra håller sig hemma. Har sagt åt mamma att det får inte ta mer än en timma, får hoppas att hon håller det. Jag som tycker att det är jobbigt i vanliga fall när det är massa människor ute o röjer.

Mår i alla fall lite bättre idag, fast mina lungor är de enda som envisas att må sämre. Men dem ignorerar jag just nu, jag ska tvinga i mig hostmedicin och hoppas på det bästa. Hatar att ta host medicin, får panik varje gång jag ska ta det. Förstår inte varför dem inte kan komma på någon god smak på det, det hade ju underlättat en hel del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0