En annan sorts shopping beroende.

Alla som känner mig vet att jag tycker väldigt mycket om att shoppa. Kläder, skor, små saker jag tycker om allt. Men på sista tiden har de shopping begäret avtagit och istället så köper jag filmer hela tiden. Inte hela tiden kanske, men åtminstonde en gång i månaden så beställer jag hem en film eller tre. Så min film samling börjar snart bli enorm.

Jag känner så här, det är vinter. Det är ingen ide och köpa nya fina kläder när man ändå är fullt påpälsad när man går ut, jag sparar de shopping beroendet tills våren istället när det finns betydligt mycket mer fina kläder. Jag har ju en del kläder, jag klarar mig nog.. hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0