Jobb helg = snabb helg.

För det första så har jag egentligen inte tid med att ens kolla på datan men jag gör det i alla fall, för lite stress klarar man ju alltid av. Det tar egentligen inte sån överdrivet lång tid att fixa i ordning sig och käka lite frukost. Sen är det dags för jobb. Två långa dagar och en kort dag. Men det känns som det kommer att gå riktigt fort. Jag tycker alltid att jobb helger går hundra gånger fortare än att jobba på vardagar.

Så just nu är jag nog den enda som faktiskt längtar tills det blir måndag haha. Då är jag ledig igen. Men jag tycker faktiskt att tiden går extremt fort när man jobbar. Oavsett hur många timmar du än jobbar. Ignorerar man klockan så går tiden ännu fortare..haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0