Vad ska man egentligen göra på en ledig onsdag?

Jag har verkligen ingen aning om vad man kan hitta på när man är ledig mitt i veckan, alla andra är ju liksom lediga i helgen. Medans jag är sär och är ledig nu och ska jobba hela helgen, det suger lite smått. Idag har jag egentligen inte gjort någonting alls. Jag borde ha städat, men det kändes dumt att wastea en ledig dag på att städa.. haha.

Så jag gick till syrran och bakade med hennes pojke, och målade naglarna. Men vettigare än så blir det nog inte idag. Blir väl till att bara vara. Visst det är lite skönt att bara ta det lungt, men efter ett tag så blir det riktigt tråkigt, jag blir rastlös. Vill verkligen göra något :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0