Dåligt morgon humör.

Sitter här och försöker avnjuta mitt morgon kaffe, har balkong dörren lite på glänt och allt jag hör är hur grannens barn bara skriker... och skriker... och skriker på varandra och bråkar. Säger föräldrarna till barnen? Nej, utan någon gång ibland skriker dem också, och då skriker barnen ännu mer, kanske gråter en skvätt lite hysteriskt sen är det lungt och sen skriks det igen. Jag brukar inte störa mig, men just nu börjar det bli jäkligt irriterande, speciellt eftersom det var samma visa igår. Sånt här är ju riktigt störande på morronen!

Har bara tagit det lungt i helgen, igår vart det lite shoppig (LYCKA!). Kom hem med en långklänning, en kjol, två tunikor och en ögonfransböjjare, inte så illa tyckte jag. Jag behärskade mig riktigt ordentligt. För att ha en shopping galen tjej på rea det är inte lätt, man vill ju handla bara för att det är billigt. Men igår var jag riktigt duktig och köpte bara sånt som jag tyckte var fint, plus poäng till mig som fan tycker jag. Och ännu mer pluspoäng eftersom jag unvek att köpa skor, kände mig riktigt duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0