har varit en tråkig trött tjej.

Herregud vad jag har varit trött hela veckan. Har gått upp fem på morronen alla dagar förutom i måndags. Promenerat fram och tillbaka från jobbet (och jobbat), så sen när jag har kommit hem har jag varit hur trött som helst. Tyckte nästan att 18.00 var en lagom tid att gå och lägga sig häromdagen..haha. Då är man trött på riktigt. Men nu är det helg, och jag är nästan pigg. Lite mer kaffe på det här så blir det nog bra!

Skönt att vara ledig faktiskt, men tycker att helgerna går så fort. Att tiden bara rinner förbi när man har helg, jag börjar ju nästan redan få måndags ångest, och det är ju inte alls okej. För jag borde ju egentligen koncentrera mig på att det är lördag och att jag ska ha lite kul idag, det tycker jag att jag verkligen är värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0