Hatar måndagr, men idag så känns det helt okej!

Fattar inte riktigt vad det ska vara för väder idag. Enligt smhi så ska det regna just nu (ser inget regn), det ska vara lite småkallt (det är ganska varmt och lite klibbigt typ). Så fattar inte riktigt hur jag ska klä mig idag. Ska det vara kallt, eller är det helt okej eller är det varmt? Jobbigt sånt där.

Hade en mysig söndag. Vart god sallad och film. Kollade på Jumanji. Barnfilm jag vet, men den är ju helt jätte bra. Har nog sett den minst hundra gånger i mitt liv tror jag. Sen vart det en liten kvällspromenad, eller liten och liten den kändes faktiskt ganska lång, men det var rätt så skönt. Kan inte klaga på helgen i alla fall. Eller jo, den borde ha varit längre bara.

Idag ska jag jobba. Jobb dag = promenera fram och tillbaka från jobbet. Det låter inte så som det är världens bedrift eller som det är så jobbigt, men det blir ca 1 mil fram och tillbaka, plus att man går på jobbet. Riktigt bra motion är det i alla fall. Och det märks redan att jag har promenerat sådär mycket, för det känns lite att jag har gått ner i vikt. Men vet ni vart jag märkte det mest? På fingrarna! Satte på mig en ring som satt perfekt förut, och nu är den för stor. Jag känner inte riktigt att jag behöver få smalare fingrar jag som har baby händer.. men men.. what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0