i'm a bad blogger...

Herregud vad dålig jag har varit på att blogga helt plötsligt. Men det är inte så konstigt, har varit konstant trött sen förra lördagen eftersom jag i princip har jobbat sen dess. Men nu är det andra bullar! Har helg nu, har sovit ut och är pigg. Skulle ge mig själv sovmorron idag, men det funkar inte riktigt som jag hade tänkt det. Hade tänkt sova till tolv bara för att jag kan liksom.

Första gången jag vakna så var klockan 06:15, fast i mitt huvud tänkte jag "åååh nu har jag nog sovit länge", klockan är nog typ elva". Efter jag hade kollat på klockan så beslöt jag mig för att somna om, varför ska jag gå upp så tidigt liksom? Sen så vaknade jag halv nio istället, då kändes det en aning bättre att gå upp. Dels för att jag var pigg och dels för att klockan inte var 06:15..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0