Ledig och solen skiner, det gillar vi!

Vart riktigt glad när jag vaknade och såg att solen sken. Känns som det var en evighet sen solen sken, vilket det förmodligen inte var jag minns bara inte när solen sken sist. Jag är för vimsig för att minnas vädret helt enkelt. Det enda som var dåligt med att vakna är att det känns som jag har grym träningsvärk i benen. Men så går det när man är duktig och promenerar överallt. Fick för mig igår morse att det var en riktig bra ide att promenera till jobbet, vilket det förmodligen är det är ju bra med motion. Det är ju bara det att det är nog ca 5 km dit, och så promenerade jag hela vägten hem för jag orkade inte vänta på bussen i en halv timma, man hinner liksom hem på den tiden. Sen gick jag och handlade också och det är ju eb promenad det med, så allt som allt gick jag nog 1½ mil igår om inte mer.

Det känns ju riktigt duktig av mig, och jag borde nog gå en lång promenad idag med. Men mina ben har ont, och har skavsår på min lill tå och lite ont i fötterna efter att ha gått sådär mycket. Men känner jag mig duktig? Ja som fan haha. Får se vad jag gör idag, är ledig idag och i morgon med tanke på att det är jobb helg sen. Något läår jag ju hitta på får vi väl hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0