Måndag... igen?

Det var nyss måndag, sen passaderade några mellan dagar och helt plötsligt är det måndag igen. Tiden bara försvinner framför ens ögon. Tycker nästan tiden går lite för fort. Som jag sagt förut, veckorna består bara av måndagar och fredagar allt där emellan är bara tidsfördriv, typ.

Sitter och dricker frukost medans jag kollar på det JÄTTE tråkiga vädret. Känns och det ser ut som om det vore höst, riktigt tråkigt. Jag vill ha värmen och stek solen. Det gråa och kalla kan komma någon gång i oktober. Jag hoppas bara på fint väder i morron när jag slutar tidigt och sen onsdag torsdag när jag har "helg" eftersom jag jobbar hela helgen sen. Så man åtminstonde kan hitta på något i alla fall, sola eller vad som helst. Vore kul att göra något liksom när man ändå är ledig.

Förut kunde jag tycka att det var skönt att bara ta det lungt och göra ingenting, men det var före semestern. Och nu har jag haft semester, är utvilad, har ju inte gjort något annat än att tagit det lungt på semestern. Så nu känner jag liksom som lite panik i benen när jag är ledig och måste göra något haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0