Myshemmet.

Igår fick jag och älsklingen något ryck och började storstäda hela hemmet. Tror vi nästan städade ihjäl oss, det känns som det i alla fall. Vi möblerade till och med om och gjorde i ordning i gästrummet och i garderoben. Det vart jätte mysigt i vardagsrummet nu. Det var mysigt innan också men nu är det helt perfekt, känns verkligen som ett hem här hemma. Vill ju knappt gå härifrån känns det som, men man kan ju inte leva livet instängd i hemmet bara för att det är mysigt där.. haha. Men det kändes skönt att få det gjort. Nu ska vi bara hänga upp den gigantiska spegeln och tre hyllor så är allt komplett!

Idag är det ju riktigt varmt och kvavt ute. Nästan så att det är lite jobbigt, typ sådär äckel varmt. Så det blir nog kanske och fixa lite här hemma idag med, bara fixa små saker. Det är kul att fixa saker hemma tycker jag. Vill nästan köpa lite mer nya saker hem. Och möblera om i sovrummet vill jag också, men det är nog mer bara för att vi fixade överallt annars.. haha. Herregud vilket ointressant blogg inlägg,nu slutar jag. ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0