Pojkvänsfri jobbhelg.

Har en jobbhelg framför mig, börjar idag klockan 12 och slutar på söndag klockan 14.30. Hoppas tiden går snabbt. Men det gör den nog, brukar gå snabbt när man jobbar helg. Har ingen pojkvän hemma heller, för han har åkt iväg. Och ingen hund kommer jag heller att ha här hemma, han kommer att vara hos mamma. Men jag kommer däremot att ha en Pia hemma hos mig, eftersom jag är feg och har aldrig sovit ensam så blev hon mer eller mindre påtvingad att komma hit och ha fredagsmys med mig och sova över.. haha. Det är snällt av henne!

Jag är ju så lätt skrämd, så att ha mig ensam utan kille eller hund i en lägenhet (som jag redan tycker är läskig att vara i ensam på kvällen), är en riktigt dum ide. Jag kommer ju inte kunna sova ensam. Men det är nog för att jag är van att det alltid finns någon hemma. När jag bodde hos mamma så fanns det ALLTID någon hemma typ, oavsett tid på dygnet. Och här är ju åtminstonde hunden oftast hemma. Tror att egentligen är det nog dags för mig att lära mig att sova helt själv, är ju faktiskt 21. MEN det är ju hundra gånger roligare att ha sällskap, därav fredagmys med Pia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0