Söndag söndag söndag söndag söndag.

Redan söndag! Tyckte det var fredag för fem minuter sen och jag tyckte det va så skönt att vara ledig, och nu är det redan söndag. Tiden går ju på tok för fort. Men har haft en nice helg. Balkong chill i fredags, och grillning och lite dricka igår. Man kan ju inte direkt klaga. Eller jo, vädret hade kunnat vara bättre men det är inte hela världen.

Idag skiner solen åtminstonde, just nu i alla fall och det är jag glad för. Jag som trodde det var lite kallt ute satte självklart på mig en tjockiströja när jag gick ut och det var ett riktigt dumt misstag, det vart as varmt i solen. Hoppas bara att vädret är så här hela dagen. Vill sitta i solen och mysa, vore as nice. Vem vet, kanske få lite färg också? Har typ ingen färg. Jag hade färg i början av sommaren, sen vart det dåligt väder, sen börja jag jobba och då var det fint väder när jag jobbade men inte när jag var ledig så därav den bleka tjejen. Men men, man kan inte alltid få allt.. och jag har ju ganska mycket. Så jag kan faktiskt offra mig att inte vara brun.. hehehe.

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-07-17 @ 11:13:45
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0