Tänker unna mig lite söndagsmys.

Efter två väldigt tråkiga dagar så ska jag slå på stort, åka till stan och umgås med killen och shoppa lite. Kanske även till och med gå på bio. Det är ju fint väder idag så att gå i stan känns inte så pjåkigt faktiskt. Känns som det kommer bli en bra söndag!

Har ju köpt reebook easytone skor, lätt ett as bra köp! Vet inte om jag inbillar mig, men jag tycker att man känner lite i benen när man går med dem. Hoppas att dem funkar. Dem är i alla fall hur sköna som helst att gå i, känns som man går på moln. Och dem är inte direkt fula heller, svarta och rosa/lila. Lagom tjejigt sådär. Vill egentligen ha på mig dem idag när vi ska till stan eftersom man kommer traska runt massa, men det känns lite fel att gå runt med sånna skor.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0