Är riktigt glad på vädret idag!

Har börjat bli en riktigt bra rutin för mig att vakna halv tidigt, ta en promenad komma in och dricka kaffe. Känner mig nästan lite hurtig som går en promenad på ca 20 minuter varje morgon. Men vad gör man inte för hunden? Han måste ju få märka sina revir i det nya området..haha. Det bor btw, jätte mycket hundar här. Känns som alla hund människor har samlats här typ.. haha.

Idag kommer Anna och syrran och hennes son förbi och fikar. Jätte mysigt! Då kan man sitta på balkongen (där det alltid är sol :) :) :) ) och mysa. Ska bli kul. Anna har inte sett min lägenhet, och Noah såg den när vi höll på flytta in. Hoppas dem tycker att det är fint, för jag tycker i alla fall att det är jätte fint här! haha. Sen ikväll så ska vi hem till mammsen och käka mat. Det låter som en ganska bra fredag i mina öron i alla fall.




Bilden har ingenting med nånting att göra, bara älskar den! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0