det regnar en aning för mycket för min smak...

Gud vad det regnar! Det bara öser ner ju. Och ute är det inge trevligt, inte ens hunden verkade tycka det, haha. När det regnar så som det regnar nu kan jag ju säga att det inte är så roligt att vara hundägare, för man har verkligen ingen lust att gå ut i regnet. Undra om det ska hålla på så här hela dagen eller om det tänker gå över så man kan gå ut. Okej om det var söndag, för söndagar är oviktiga då kan det regna hur mycket som helst haha.

Får se vad dagen har att erbjuda, trots regnet. En sak är säker i alla fall att man måste ta sig till systemet. Det blir ju en lång helg. Det kommer säkert att vara kaos där idag och super lång kö. Vill ju inte riktigt dit..haha men måste om jag vill ha något gott att dricka på midsommar. Det är ju trots allt svensk tradition att dricka väldigt mycket på midsommar, och svensk som jag är så måste jag ju bevara traditionerna... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0