Det vankas frukost och jag är en glad tjej.

Har äntligen fixat till min lilla rosa dator som har varit lite sjuk kan man säga. Men nu funkar hon igen och jag vart en glad tjej. Skönt att ha en egen dator nu så jag inte behöver kriga med killen om den andra. Plus att nu kan jag ju sitta vid datan överallt för jag har trådlöst internet, intressant va? haha.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, något lär jag ju hitta på nu när solen hade lust att titta fram, frågan är bara vad. Kan ju slå på stort och ta och äta frukost först, för jag är väldigt hungrig. Näst intill svältande känns det som. Har börjat förstå varför frukost är så viktigt, men är det så konstigt? Man ska ju äta något var fjärde timma för då fungerar huvudet som det ska, och under natten så "fastar" man ju i princip..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0