Får inte glömma o plocka 7 sorters blommor sen och ha under huvhudkudden.

Tyckte det nyss var midsommar. Förra midsommar åt vi middag hos mammsen, drack och det slutade med att vi badade i Noahs pool (som är stor). Det tyckte jag var en ganska bra midsommar. Undrar vad den här midsommaren har att ge? Ingen pool blir det i alla fall..haha. Lite tråkigt, man borde ha det som en tradition nästan haha. Ska i alla fall hem till mamma sen och käka lite (hon mutar hem barnet med mat, helt rätt), sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Men det är midsommar så det finns alltid något att göra.

Hoppas bara jag får en kul midsommar, brukar annars ha lite halv tråkiga midsommar. Så jag hoppas på en bra och kul kväll med lagom fylla och inget blir bort tappat. Inte för att jag brukar tappa bort saker, men är lite smått vimsig idag känner jag. Jag borde städa, sitter vid datan istället, jag borde äta frukost, men sitter vid datan istället, jag borde duscha och fixa mig, meeeeen sitter vid datan istället... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0