Jag är sugen på ett par skor.

Jag har jätte mycket skor. Inte överdrivet många, men det är många. Och det var faktiskt ett bra tag sen jag köpte skor. Så just nu känner jag värsta suget efter att köpa skor, spelar ingen roll vilka, vill bara ha skor. Det känns så bra i själen när man har ett par nya skor, min dag hade ju blivit gjord om jag fick ett par nya idag! haha.

Förövrigt så har hunden jagat flugor heeeeeeela natten. Vaknade flera gånger av att han sprang runt i lägenheten och jagade dem helt hysteriskt. Han ger inte upp heller. Igår fångade han till och med en, så nu är det bara två kvar. Hoppas att han fångar dem med, för dem är ju en aning irriterande.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, något hoppas jag på. Känner för att hitta på något idag, men vad vet jag inte. Kommer förmodligen inte göra något, utan bara sitta o steka på balkongen eller något. Inte för att det är helt fel det heller, men det hade varit roligt med sällskap eller nåogt. Bara göra något hade varit kul. Hej rastlösa tjejen!



Det här är våran balgong, vem hade inte velat sitta och mysa där liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0