Men solen, vi hade ju bestämt att leka ju.. :(

Det var ju underbart skönt väder igår, låg till och med på balkongen och stekte ett tag. Och innan jag gick o la mig så hade jag planerat i mitt huvud att det skulle vara lika fint idag som de var igår, jag bestämde liksom det. Men vad är det jag ser? Gråa moln och lite regn då och då, det var ju inte riktigt det jag hade bestämt. Nu MÅSTE jag ju städa, vilket jag inte alls har lust med just nu. För om solen bara hade skinit så hade man kunnat skjuta upp det här med städandet och suttit i solen istället och städat i natt typ när det ändå inte finns någon sol.

Ja det här sög ju lite. Jag måste typ panik komma på något att göra idag, men har ingen aning om vad med tankte på att alla mina små kompisar jobbar eller är i Thailand. Och jag är för sällskapssjuk för att göra något ensamt, så jag får nog helt enkelt bara städa..oavsett hur jäkla tråkigt det än är... :( haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0