Morgonstund har guld i mun.

Sitter här och myser helt själv i vardagsrummet med en av tidernas största kaffe kopp, känns det som i alla fall! Det är tråk väder ute, (regnar till och med), så jag hoppas på finare väder tills senare. Eller jag bestämmer att det borde komma finare väder, så vi får bara hoppas att vädret lyssnar på mig!

Idag åker Matilda till Thailand, jag är ju en aning avis måste jag medge. Vill också åka dit!! Men minus flyget. Med tanke på att jag precis har börjat kolla på Lost så hade jag nog inte riktigt vågat flyga just nu. Men jag vill också ligga o steka på stranden/vid poolen och äta god mat, på så sätt är jag avis. Är avis på allt med hennes resa minus flyget..haha.

Själv hade jag tänkt att roa mig med att försöka baka en cheesecake idag. HAr aldrig gjort det så får se hur det går. Jag hoppas jag tycker att det verkar som en bra ide sen senare på dagen också, i värsta fall får det faktiskt bli en kladdkaka.. haha. Sen kommer Pia hit också. Vi ska mysa och käka mat. Tycker det här låter som en rätt så bra onsdag faktiskt!  :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0