Sista semesterdagen...:(

Idag är då min sista semesterdag, lite tråkigt. Det som jag tycker är mest tråkigt är att det har varit regn i typ två veckor och sen lagom tills man ska börja jobba så kommer solen och värmen. Jag trodde att de kanske var lite kyligt ute så jag hade på mig en kofta när jag gick ut med hunden, det var ju riktigt dumt av mig höll fan på o smälta! haha. Tycker att det till och med är varmt inomhus, fast det kan va för solen ligger på här också.. men i alla fall.

Har ingen aning om vad jag ska roa mig med idag, kanske steka på balkongen. Det känns som det kanske är en lagom aktivitet i den här värmen. Hoppas bara på sällskap, riktigt tråkigt och sitta där ensam och sola. Plus att man känner sig lite uttittad när det är bygg killar överallt som åker fram och tillbaka.. haha. Får se vad jag gör helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0